پایه دوازدهممتوسطه دومکمک آموزشی
بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار
بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار
در این مطلب از تحقیقستان بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار را از منظر تحلیل یافته ها واز منظر نتیجه گیری با استفاده از مطالب مقدمه بررسی میکنیم.
بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار از منظر تحلیل یافته ها :
1- کلمات در 4 گروه که شامل حیوانات، اسامی خاص، حرفه ها و گیاهان بود مطرح شد.
2- شرکت کنندگان از قبل مقاهیم مربوط به حیوانات، اسامی خاص، حرفه ها و گیاهان را می دانستند.
3- یادگیری شده شد جون یاد گیرنده آنها را معنادار کرد.
4- شرکن کنندگان کلمات را در قالب طبقه بندی معنادار کردند.
5- برای یادگیری و به خاطرسپازی مطالب در ذهن خود چارچوب معنایی ایجاد می کنند.
بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار از منظر نتیجه گیری با استفاده از مطالب مقدمه :
افراد به جای اینکه پردازشگران منفعل اطلاعات باشند، پردازشگران فعال اند.