پایه دوازدهممتوسطه دومکمک آموزشی

بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار

بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار

در این مطلب از تحقیقستان بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار را از منظر تحلیل یافته ها واز منظر نتیجه گیری با استفاده از مطالب مقدمه بررسی میکنیم.


بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار از منظر تحلیل یافته ها :

1- کلمات در 4 گروه که شامل حیوانات، اسامی خاص، حرفه ها و گیاهان بود مطرح شد.

2- شرکت کنندگان از قبل مقاهیم مربوط به حیوانات، اسامی خاص، حرفه ها و گیاهان را می دانستند.

3- یادگیری شده شد جون یاد گیرنده آنها را معنادار کرد.

4- شرکن کنندگان کلمات را در قالب طبقه بندی معنادار کردند.

5- برای یادگیری و به خاطرسپازی مطالب در ذهن خود چارچوب معنایی ایجاد می کنند.


بحث و نتیجه گیری مقاله یادگیری معنادار از منظر نتیجه گیری با استفاده از مطالب مقدمه :

افراد به جای اینکه پردازشگران منفعل اطلاعات باشند، پردازشگران فعال اند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ به این مقاله امتیاز بدید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد امتیاز ها: 0

تا حالا امتیازی ثبت نشده است! برای این مقاله امتیاز ثبت کنید.

منبع
تحقیقستان

حسین شریفی

راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن . ما در تحقیقستان تلاش میکنیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا